Nova recensión de Negruña

Despois de pasar outro verán frenético coa promoción de Negruña e ter a honra de participar nos Paseos Literarios da Coruña e nunhas xornadas sobre literatura fantástica organizadas pola AELG, volvo de novo a este o meu curruncho (como vedes, máis unha vez, case abandonado pola miña banda) para deixar unha nova recensión de Negruña que saíu esta semana na web. Desta volta, no web literario 'Palabra de Gatsby'.

Xa estamos en outubro. Xa case non queda nada deste 2016. Agora estou mergullado na escrita dunha nova novela (con esta serán tres as que teño inéditas e preparadas no meu Dropbox) e no horizonte o Culturgal. Non queda nada para o 2017 e nese novo ano sairá á luz unha desas tres. Aínda coa resaca de Negruña no peito e xa teño ganas de ver a nova publicada... 

Eis a recensión de Negruña:

Comentarios